Gładka, płukana, postarzana, bezfazowa, z fazą?Cechy, które warto poznać przed wyborem nawierzchni wokół domu.Z fazą, z mikrofazą, a może bez? Gładka, płukana czy postarzana? Przed zakupem kostek lub płyt betonowych do b
Dbanie o planetę – tego powinniśmy uczyć się od małego„Uczniowskie Ekonawyki” oraz „Czysta Ziemia: ekodedektywi na tropie domowych nawyków” to dwa projekty przygotowane dla uczniów szkół podstawowych przez Fundację
Łódź, 24 września 2020 r.Informacja prasowaATLAS GEOFLEX EXPRESS.Przyczepność i wytrzymałość osiągnięta w błyskawicznym tempieNowy produkt ATLASA, GEOFLEX EXPRESS, umożliwia wejście na płytki oraz fugowanie już po d
MATERIAŁ PRASOWYWarszawa, dn. 15.02.2021Ceny gruntów rosną i nadal będą rosły Autor: Agata Karolina Lasota, dyrektor zarządzająca LBC Invest Jakie działki są najbardziej poszukiwane?Popyt na grunty inwestycyjne wciąż j
Komfortowy podjazd. O czym warto pomyśleć przy jego budowie?Podjazd powinien był trwały, bezpieczny i pasować stylistycznie do wyglądu zewnętrznego domu. Oprócz funkcjonalności należy pamiętać też o jego walorze estetyczn
Wrocław, 11 lutego 2021 r.Selena świętuje 20-lecie pierwszej zagranicznej spółkiGrupa Selena, globalny producent i dystrybutor produktów chemii budowlanej, obchodzi 20-lecie swojej działalności w Rumunii. To ważna rocznica,
Wobec możliwości ponownego lockdownu, mikrobiolodzy Dyson wzywają do utrzymywania domów w stanie wolnym od kurzu, którego przybywa w sezonie rozkwitu roztoczy. • [WARSZAWA LISTOPAD 2020] WHO szacuje, że wewnątrz pomieszczeń
MATERIAŁ PRASOWY Warszawa, dn. 11.02.2021Czy powstają teraz bardziej ekologiczne i energooszczędne osiedla Jakie rozwiązania wprowadzają deweloperzy w nowych inwes
Poświąteczne porządkowanie domu – prosto i przyjemnie – informacja prasowa Poświąteczne porządkowanie domu – prosto i przyjemnie W domach większości z nas w okresie świątecznym pojawiają się nowe rzeczy. Prezen
Jak mądrze zaplanować zakupy?Jak wynika z raportu „Konsumenci a gospodarka obiegu zamkniętego”, kupujemy dużo za dużo, nie licząc się z ekologicznymi skutkami naszych decyzji. Aż 38% badanych przyznało, że kupuje więcej