Łódź, 24 września 2020 r.Informacja prasowaATLAS GEOFLEX EXPRESS.Przyczepność i wytrzymałość osiągnięta w błyskawicznym tempieNowy produkt ATLASA, GEOFLEX EXPRESS, umożliwia wejście na płytki oraz fugowanie już po d
Łódź, 22 października 2020 r.Informacja prasowaCzy do Polski dotrze „fala renowacji”?Komisja Europejska opublikowała Renovation Wave StrategyPostępujące zmiany klimatu i działania wpływające na degradację środowisk
Data publikacji: 2016-12-05Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Życie na kredyt? Polacy są na takKategoria: BIZNES, FinansePolska znajduje się na czele listy państw europejskich, w których obywatele są przyjaźnie nastawien
Elektroodpady – dlaczego recykling elektrośmieci jest tak ważny?Jak wynika z szacunków Organizacji Narodów Zjednoczonych, każdego roku jako ludzkość wytwarzamy średnio 50 mln ton zużytego sprzętu elektrycznego i elektronic
Warszawa, 20 stycznia 2021r.Mennica Skarbowa uruchamia nową usługę – depozyt w skrytkach w jednym z największychi najlepiej strzeżonych skarbców w PolsceDla spółki to nowe źródło dochodów i możliwość poszerzen
MATERIAŁ PRASOWY Warszawa, dn. 11.02.2021Czy powstają teraz bardziej ekologiczne i energooszczędne osiedla Jakie rozwiązania wprowadzają deweloperzy w nowych inwes
3 modele smartwatchy, które podkreślą charakter Twojego tatyCo roku 23 czerwca obchodzimy Dzień Ojca. Nieważne, jaki prezent kupisz ważne, by sprawić tacie przyjemność. Są jednak upominki, które szczególnie przypadają do
Połączenie fotowoltaiki z pompą ciepła to propozycja dla osób, które chcą mieć niezależny energetycznie, oszczędny i ekologiczny dom. Takie rozwiązanie udostępnia w swojej ofercie Columbus, w ramach pakietu Go
Nowe produkty FRITZ! wprowadzają różnorodność do inteligentnego domu Smart HomeNowości Smart Home od FRITZ!: inteligentna żarówka LED oraz wielofunkcyjny przycisk z wyświetlaczem e-papierFirma AVM, znany niemiecki producent
Jak mądrze zaplanować zakupy?Jak wynika z raportu „Konsumenci a gospodarka obiegu zamkniętego”, kupujemy dużo za dużo, nie licząc się z ekologicznymi skutkami naszych decyzji. Aż 38% badanych przyznało, że kupuje więcej