Bankowość BIZNES

#KontoJakChcesz. Ja mam, a Ty?

#KontoJakChcesz. Ja mam, a Ty?
Podczas trwającej na przełomie czerwca i lipca akcji banki spółdzielcze z Brodnicy, Oleśnicy i Poznania proponowały nowym klientom założenie kont na korzystnych warunkach wraz z dostępem do nowoczesnego systemu bankowości internetowej

Data publikacji: 2016-07-19
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: #KontoJakChcesz. Ja mam, a Ty?
Kategoria: BIZNES, Bankowość

Podczas trwającej na przełomie czerwca i lipca akcji banki spółdzielcze z Brodnicy, Oleśnicy i Poznania proponowały nowym klientom założenie kont na korzystnych warunkach wraz z dostępem do nowoczesnego systemu bankowości internetowej .

#KontoJakChcesz. Ja mam, a Ty? BIZNES, Bankowość - Podczas trwającej na przełomie czerwca i lipca akcji banki spółdzielcze z Brodnicy, Oleśnicy i Poznania proponowały nowym klientom założenie kont na korzystnych warunkach wraz z dostępem do nowoczesnego systemu bankowości internetowej .

Podczas trwającej na przełomie czerwca i lipca akcji banki spółdzielcze z Brodnicy, Oleśnicy i Poznania proponowały nowym klientom założenie kont na unikalnych warunkach wraz z dostępem do nowoczesnego systemu bankowości internetowej .

Jakie jest #KontoJakChcesz?

Niezależnie czy korzystamy z bankowości internetowej przez komputer, bankowości mobilnej przez telefon, czy tablet,  użytkowanie poszczególnych funkcji jest tak samo proste i intuicyjne. Do dyspozycji klienta udostępniana jest szeroka paleta mini-aplikacji pozwalających na łatwą i szybką personalizację indywidualnych wymagań użytkownika. Wystarczy kilka kliknięć, żeby je dodać, a kolejność wyświetlania ich na ekranie można dostosować wg. własnych potrzeb i upodobań. To rewolucyjne rozwiązanie tego typu w skali całego kraju.

O poszczególnych zaletach, korzyściach, usprawnieniach, a także o związanym z akcją konkursie, opowiadali w mediach społecznościowych ambasadorzy akcji – młoda businesswoman Anna Maria Kabona, prowadzący własną działalność gospodarczą Karol Stówka oraz najmłodszy z ambasadorów, student Adam Słoik.

Akcja dotarła łącznie do ponad 552 000 unikalnych odbiorców, z pośród których największą grupę stanowili użytkownicy urządzeń mobilnych w wieku 18-24 lat, a przygotowane na jej potrzeby animacje opowiadające o ambasadorach oraz zaletach założenia konta obejrzano w mediach społecznościowych ponad 25 000 razy. Artykuł opisujący akcję pojawił się również na znanym i wysoko ocenianym blogu Metafinanse.

W trwającym podczas akcji konkursie wykorzystującym platformę grywalizacyjną Huntly wzięło udział ponad 250 graczy z trzech regionów, którzy odpowiadając na pytania z wiedzy ogólnej, lokalnej oraz  bankowej walczyli o 3 nagrody specjalne jakimi były telefony Apple iPhone 6. Ponadto na uczestników akcji w oddziałach banków czekały również  unikalne gadżety – bransoletki USB.

A to już wiesz?  NextBuy pierwszym polskim rozwiązaniem zakupowym prezentowanym w USA

Bohaterowie akcji: Maria, Karol i Adam korzystają z #KontoJakChcesz w swoich bankach spółdzielczych dzięki innowacyjnej bankowości internetowej Asseco CBP – wyjaśnia Andrzej Nowakowski, Asseco Poland S.A. – Miło nam, że nasze rozwiązania informatyczne wspierają banki w dostarczaniu klientom usług bankowych na najwyższym poziomie.

Akcja pokazała tysiącom odbiorców, że banki spółdzielcze oferują korzystne i nowoczesne rozwiązania, niczym nie ustępując bankom komercyjnym.  Więcej informacji można znaleźć na stronie www.kontojakchcesz.pl oraz w mediach społecznościowych.

Twitter: https://twitter.com/kontojakchcesz

Facebook: https://www.facebook.com/kontojakchcesz/

 

źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
#KontoJakChcesz. Ja mam, a Ty? BIZNES, Bankowość - Podczas trwającej na przełomie czerwca i lipca akcji banki spółdzielcze z Brodnicy, Oleśnicy i Poznania proponowały nowym klientom założenie kont na korzystnych warunkach wraz z dostępem do nowoczesnego systemu bankowości internetowej .
Hashtagi: #BIZNES #Bankowość

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy