BIZNES

Biometria głosowa przynosi zyski Tatra Banka

12 miesięcy od wdrożenia biometrii głosowej wiodący słowacki bank Tatra banka wyliczył, że natężenie ruchu w biurze obsługi klienta wzrosło o 12% Jednocześnie średni czas uwierzytelnienia klienta dzwoniącego do biura obsługi skrócił się o

Data publikacji: 2014-07-16
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Biometria głosowa przynosi zyski Tatra Banka
Kategoria: BIZNES,

12 miesięcy od wdrożenia biometrii głosowej wiodący słowacki bank Tatra banka wyliczył, że natężenie ruchu w biurze obsługi klienta wzrosło o 12% Jednocześnie średni czas uwierzytelnienia klienta dzwoniącego do biura obsługi skrócił się o 66%.

Biometria głosowa przynosi zyski Tatra Banka BIZNES, - 12 miesięcy od wdrożenia biometrii głosowej wiodący słowacki bank Tatra banka wyliczył, że natężenie ruchu w biurze obsługi klienta wzrosło o 12% Jednocześnie średni czas uwierzytelnienia klienta dzwoniącego do biura obsługi skrócił się o 66%.

źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Biometria głosowa przynosi zyski Tatra Banka BIZNES, - 12 miesięcy od wdrożenia biometrii głosowej wiodący słowacki bank Tatra banka wyliczył, że natężenie ruchu w biurze obsługi klienta wzrosło o 12% Jednocześnie średni czas uwierzytelnienia klienta dzwoniącego do biura obsługi skrócił się o 66%.
Hashtagi: #BIZNES #

A to już wiesz?  Negocjacje windykacyjne - wyższy poziom rozmowy z dłużnikiem

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy