Bankowość BIZNES

Getin Noble Bank doceniony za budowanie relacji z Klientami

Getin Noble Bank doceniony za budowanie relacji z Klientami
Getin Noble Bank zajął 3. miejsce w kategorii „Gwiazda relacji z klientem” w konkursie Gwiazdy Bankowości 2020 organizowanym przez Dziennik Gazetę Prawną wraz z firmą doradczą PwC. Zwycięzców wybrano na podstawie badania internetowego na kilkunastotysięcznej próbie

Data publikacji: 2020-06-22
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Getin Noble Bank doceniony za budowanie relacji z Klientami
Kategoria: BIZNES, Bankowość

Getin Noble Bank zajął 3. miejsce w kategorii „Gwiazda relacji z klientem” w konkursie Gwiazdy Bankowości 2020 organizowanym przez Dziennik Gazetę Prawną wraz z firmą doradczą PwC. Zwycięzców wybrano na podstawie badania internetowego na kilkunastotysięcznej próbie Klientów.

Getin Noble Bank doceniony za budowanie relacji z Klientami BIZNES, Bankowość - Getin Noble Bank zajął 3. miejsce w kategorii „Gwiazda relacji z klientem” w konkursie Gwiazdy Bankowości 2020 organizowanym przez Dziennik Gazetę Prawną wraz z firmą doradczą PwC. Zwycięzców wybrano na podstawie badania internetowego na kilkunastotysięcznej próbie Klientów.

Getin Noble Bank stanął na podium w kategorii „Gwiazda relacji z klientem” w konkursie Gwiazdy Bankowości 2020 organizowanym przez Dziennik Gazetę Prawną wspólnie z firmą doradczą PwC. Bank uplasował się na 3 miejscu rankingu. Zwycięzców kategorii wyłoniono na podstawie badania internetowego przeprowadzonego na kilkunastotysięcznej próbie Klientów oceniających ich relację z bankiem. 

 

Dokładamy wszelkich starań, aby sprawnie i skutecznie odpowiadać na zmieniające się potrzeby Klientów. Niezależnie, czy w grę wchodzi bezpośredni kontakt z doradcą w placówce, aplikacja mobilna, czy bankowość internetowa, naszym celem jest to, aby każda sprawa została załatwiona skutecznie i w krótkim czasie. To wyróżnienie to dla nas ogromna satysfakcja i kolejne potwierdzenie, że udaje nam się spełniać rosnące oczekiwania Klientów korzystających z naszych usług – mówi Wojciech Tomasik, Członek Zarządu Getin Noble Banku.

 

Kategoria „Gwiazda relacji z klientem” w konkursie „Gwiazdy Bankowości” ma za zadanie wyłonienie banków komercyjnych, które tworzą najlepszą relację z Klientem. Zwycięzcy kategorii zostali wybrani na podstawie zrealizowanego na potrzeby konkursu badania. Przeprowadziła je firma doradcza PwC. W ramach badania 12 tysięcy respondentów – klientów polskich banków, odpowiedziało na pytania zadane za pomocą ankiety internetowej. Na podstawie zebranych odpowiedzi wyłoniono zwycięzców kategorii. 

 

Getin Noble Bank za priorytet przyjmuje wysoką jakość obsługi Klienta. Podejmowane przez Bank działania są regularnie doceniane w branżowych konkursach. W ostatnim tygodniu Bank znalazł się w czołówce banków najlepiej przygotowanych do obsługi Klientów w placówkach podczas epidemii COVID-19. 

A to już wiesz?  CIMA i SGH razem w nurcie etyki w biznesie

źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Getin Noble Bank doceniony za budowanie relacji z Klientami BIZNES, Bankowość - Getin Noble Bank zajął 3. miejsce w kategorii „Gwiazda relacji z klientem” w konkursie Gwiazdy Bankowości 2020 organizowanym przez Dziennik Gazetę Prawną wraz z firmą doradczą PwC. Zwycięzców wybrano na podstawie badania internetowego na kilkunastotysięcznej próbie Klientów.
Hashtagi: #BIZNES #Bankowość

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy