Bankowość BIZNES

Getin Noble Bank wspiera swoich pracowników, którzy pracują zdalnie

Getin Noble Bank wspiera swoich pracowników, którzy pracują zdalnie
Bankowy kącik dla dzieci pracowników Getin Noble Banku, zbiór wskazówek dot. wyzwań pracy zdalnej i zarządzania na odległość oraz zakładka w intranecie, gdzie znajdują się odpowiedzi na pytania związane z epidemią – to rozwiązania, które zaproponował Getin Noble

Data publikacji: 2020-04-02
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Getin Noble Bank wspiera swoich pracowników, którzy pracują zdalnie
Kategoria: BIZNES, Bankowość

Bankowy kącik dla dzieci pracowników Getin Noble Banku, zbiór wskazówek dot. wyzwań pracy zdalnej i zarządzania na odległość oraz zakładka w intranecie, gdzie znajdują się odpowiedzi na pytania związane z epidemią – to rozwiązania, które zaproponował Getin Noble Bank.

Getin Noble Bank wspiera swoich pracowników, którzy pracują zdalnie BIZNES, Bankowość - Bankowy kącik dla dzieci pracowników Getin Noble Banku, zbiór wskazówek dot. wyzwań pracy zdalnej i zarządzania na odległość oraz zakładka w intranecie, gdzie znajdują się odpowiedzi na pytania związane z epidemią – to rozwiązania, które zaproponował Getin Noble Bank.

Bankowy kącik zabaw zapewniający dzieciom pracowników Getin Noble Banku codzienną dawkę rozrywki, zbiór wskazówek dla menadżerów i pracowników dotyczący wyzwań związanych z pracązdalną i zarządzaniem zespołami na odległość, a także specjalna zakładka w intranecie, gdzie pracownicy mogą znaleźć m.in. odpowiedzi na pytania związane z obecną epidemią – to rozwiązania, które zaproponował Getin Noble Bank, chcąc wesprzeć pracowników i zwiększyć ich komfort pracy. 

 

– Wszyscy musimy odnaleźć się w nowej rzeczywistości i przystosować się do innych warunków pracy. Do tego dochodzi stres spowodowany panującą epidemią i narastające zmęczenie, związane z koniecznością pozostania w domu i brakiem kontaktu bezpośredniego ze współpracownikami. Dbamy o zdrowie i bezpieczeństwo naszych pracowników i dokładamy wszelkich starań, aby ułatwić im funkcjonowanie w tych trudnych okolicznościach, które często wymagają od nas nowych umiejętności. Dlatego przygotowaliśmy kilka dedykowanych rozwiązań wspierających naszych pracowników – mówi Marta Chmielewska, Dyrektor Wydziału Komunikacji Wewnętrznej Getin Noble Banku. 

 

Na portalu społecznościowym Facebook dla dzieci pracowników banku została założona specjalna grupa. Na bieżąco są w niej zamieszczane różnego rodzaju aktywności i zabawy, takie jak gimnastyka, czytanie i opowiadanie bajek, teatrzyki, konkursy, kolorowanki, a także podpowiedzi, jak w kreatywny sposób spędzać czas z dziećmi w domu po godzinach pracy. Takie działania mają na celu znalezienia zajęcia dla znużonych długotrwałym pobytem w domu dzieci, a tym samym wsparcie rodziców i ułatwienie im pracy.

 

Dla dużej grupy pracowników, którzy ze względu na specyfikę swojej pracy są w stanie wykonać ją zdalnie, konieczność pracy z domu spowodowana epidemią Covid-19, to zupełnie nowa rzeczywistość. Wielu z nich po raz pierwszy pracuje poza biurem, z dala od siebie. Dlatego Getin Noble Bank wyszedł naprzeciw tej niecodziennej sytuacji i przygotował pakiet porad dla menadżerów i pracowników. Zawiera on m.in. wskazówki jak efektywnie zarządzać pracą zdalną i zespołami oraz jak ważne jest zapewnianie okazji do zdalnych interakcji społecznych, takich jak np. wspólna kawa w czasie wideokonferencji. 

A to już wiesz?  Kobiecy niezbędnik: Samochód

 

W związku z panującą epidemią pojawia się także wiele pytań i wątpliwości, na które pracownicy Getin Noble Banku mogą uzyskać odpowiedzi za pośrednictwem specjalnej zakładki w intranecie, w całości poświęconej tematowi koronawirusa. To także miejsce, gdzie pracownicy znajdą wskazówki dotyczące zasad profilaktyki, informacje o rozwiązaniach wprowadzanych w obecnej dla klientów, czy w końcu – małą dawkę zabawy i interakcji, jak np. dzielenie się zdjęciami domowego biura.

źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Getin Noble Bank wspiera swoich pracowników, którzy pracują zdalnie BIZNES, Bankowość - Bankowy kącik dla dzieci pracowników Getin Noble Banku, zbiór wskazówek dot. wyzwań pracy zdalnej i zarządzania na odległość oraz zakładka w intranecie, gdzie znajdują się odpowiedzi na pytania związane z epidemią – to rozwiązania, które zaproponował Getin Noble Bank.
Hashtagi: #BIZNES #Bankowość

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy