BIZNES Finanse

Nowy serwis internetowy Toyota Bank i Toyota Leasing

Nowy serwis internetowy Toyota Bank i Toyota Leasing
Klienci Toyota Bank i Toyota Leasing już od 12 marca 2016 r. mogą korzystać z nowego serwisu internetowego. Poza odświeżeniem i dostosowaniem wyglądu do stylistyki stron Grupy Toyota, serwis wzbogacony został o nowe treści, funkcjonalności oraz wygodny system składania

Data publikacji: 2016-03-14
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Nowy serwis internetowy Toyota Bank i Toyota Leasing
Kategoria: BIZNES, Finanse

Klienci Toyota Bank i Toyota Leasing już od 12 marca 2016 r. mogą korzystać z nowego serwisu internetowego. Poza odświeżeniem i dostosowaniem wyglądu do stylistyki stron Grupy Toyota, serwis wzbogacony został o nowe treści, funkcjonalności oraz wygodny system składania wniosków.

Nowy serwis internetowy Toyota Bank i Toyota Leasing BIZNES, Finanse - Klienci Toyota Bank i Toyota Leasing już od 12 marca 2016 r. mogą korzystać z nowego serwisu internetowego. Poza odświeżeniem i dostosowaniem wyglądu do stylistyki stron Grupy Toyota, serwis wzbogacony został o nowe treści, funkcjonalności oraz wygodny system składania wniosków.

Klienci Toyota Bank i Toyota Leasing już od 12 marca 2016 r. mogą korzystać z nowego serwisu internetowego. Poza odświeżeniem i dostosowaniem wyglądu do stylistyki stron Grupy Toyota, serwis wzbogacony został o nowe treści oraz funkcjonalności. Dodatkowo dla maksymalnej przejrzystości, bezpieczeństwa oraz wygody klientów odświeżono system składania wniosków produktowych. Bank postawił na technologię Responsive Web Design, dzięki której informacje będą wyświetlać się w taki sam sposób bez względu na to, czy klient korzysta z telefonu, tabletu czy komputera.

Portal przygotowany został w stylistyce tożsamej serwisom Grupy Toyota w Polsce i w Europie, dzięki czemu klient w łatwy sposób może nawigować pomiędzy różnymi serwisami Grupy np. przechodząc ze strony Toyota Bank na stronę z ofertą aut używanych Toyota Pewne Auto, czy też do serwisu Toyota Motor Poland.

Serwis zaprojektowano w technologii Responsive Web Design (RWD). Technologia ta pozwala na automatyczne dostosowanie widoku strony do ekranu urządzenia, na którym jest wyświetlana. W praktyce sprawia to, iż nie jest już konieczne powiększanie niewidocznych fragmentów tekstu czy przesuwanie ekranu, by zobaczyć pełną zawartość serwisu np. na smartfonie.

Bank zadbał również o nowy układ i czytelną formę prezentacji informacji na stronie. Usługi Toyota Bank i Toyota Leasing, podzielone zostały na trzy funkcjonalne kategorie: dla Ciebie| dla Firmy | dla Kierowcy, w których wyróżniono ofertę dla klientów indywidualnych, firmowych, a także produkty i specjalne promocje dopasowane do potrzeb kierowców.

A to już wiesz?  WYNIKI FINANSOWE SPÓŁKI BIOMASS ENERGY PROJECT S.A. ZA 2019 R.

– Zależało nam na tym, aby nasi klienci znaleźli w jednym miejscu wszystkie interesujące ich informacje – bez względu na to na jakim urządzeniu otwierają stronę, czy robią to w domu na komputerze czy może mobilnie. Projektując nowy serwis informacyjny podkreśliliśmy to, że jesteśmy bankiem dla wszystkich zmotoryzowanych i dlatego wyróżniliśmy kategorię „Dla Kierowców” – agregując ofertę bankową i leasingową dla posiadaczy samochodów w jednym miejscu w serwisie. Liczymy, że wprowadzone zmiany ułatwią dostęp do informacji o naszej ofercie, a korzystanie z nowego serwisu stanie się wygodniejsze oraz bardziej intuicyjne – mówi Dominika Cepek, Kierownik Wydziału Marketingu Toyota Bank oraz Toyota Leasing.

Nowy serwis Toyota Bank i Toyota Leasing rozbudowany został o ofertę finansowania zakupu samochodów w podziale na nowe i używane oraz kalkulatory i konfiguratory, pozwalające na szybki wybór samochodu i łatwe dopasowanie poziomu finansowania do potrzeb klienta. Rozwiązania takie jak: centrum wniosków, wyszukiwarka czy też „częste pytania” to dodatkowe elementy, które ułatwią nowym i stałym klientom uzyskanie szybkiej odpowiedzi na poszukiwane pytania.

Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom Klientów oraz dbając o ich bezpieczeństwo i wygodę, Toyota Bank wprowadza również odświeżony system składania wniosków. Dzięki funkcjonalnej i łatwej w obsłudze formie, wniosek można teraz złożyć w kilku prostych krokach. Nowe centrum wniosków pozwala na szybki i łatwy dostęp do nowej oferty, zarówno z poziomu nowego czy też aktualnego klienta.

Nowy serwis informacyjny działa pod dotychczasowymi adresami: www.toyotabank.pl oraz www.toyotaleasing.pl.

 

Informacja o banku:

Toyota Bank Polska S.A. prowadzi działalność na krajowym rynku od 2001 roku. W 2002 bank uruchomił także działalność leasingową w spółce Toyota Leasing Polska Sp. z o.o. Oferta banku skupia się głównie wokół finansowania zakupu samochodów Toyota. Usługi banku skierowane są zarówno do Klientów indywidualnych, jak i przedsiębiorstw. W 2007 roku bank uruchomił platformę bankowości elektronicznej. Oferta banku została rozszerzona o konta osobiste i oszczędnościowe, lokaty, pożyczki i karty płatnicze, a także systemy obsługi poprzez Internet, telefon i SMS.

A to już wiesz?  Currency One - nowy gracz na rynku walutowym

źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Nowy serwis internetowy Toyota Bank i Toyota Leasing BIZNES, Finanse - Klienci Toyota Bank i Toyota Leasing już od 12 marca 2016 r. mogą korzystać z nowego serwisu internetowego. Poza odświeżeniem i dostosowaniem wyglądu do stylistyki stron Grupy Toyota, serwis wzbogacony został o nowe treści, funkcjonalności oraz wygodny system składania wniosków.
Hashtagi: #BIZNES #Finanse

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy