BIZNES Finanse

Nowy wizerunek aplikacji SaldeoSMART

Nowy wizerunek aplikacji SaldeoSMART
Wraz z nadejściem jesieni internetowa platforma księgowa SaldeoSMART zaczęła posługiwać się nowym, odświeżonym logotypem. W swojej identyfikacji wizualnej firma postawiła na prostotę formy i przyjemne dla oka, nasycone

Data publikacji: 2016-09-19
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Nowy wizerunek aplikacji SaldeoSMART
Kategoria: BIZNES, Finanse

Wraz z nadejściem jesieni internetowa platforma księgowa SaldeoSMART zaczęła posługiwać się nowym, odświeżonym logotypem. W swojej identyfikacji wizualnej firma postawiła na prostotę formy i przyjemne dla oka, nasycone kolory.

Nowy wizerunek aplikacji SaldeoSMART BIZNES, Finanse - Wraz z nadejściem jesieni internetowa platforma księgowa SaldeoSMART zaczęła posługiwać się nowym, odświeżonym logotypem. W swojej identyfikacji wizualnej firma postawiła na prostotę formy i przyjemne dla oka, nasycone kolory.

Nowy wizerunek aplikacji SaldeoSMART

Wraz z nadejściem jesieni internetowa platforma księgowa SaldeoSMART zaczęła posługiwać się nowym, odświeżonym logotypem. W swojej identyfikacji wizualnej firma postawiła na prostotę formy i przyjemne dla oka, nasycone kolory.

Zmiana identyfikacji wizualnej marki to trend, któremu z sukcesem poddają się nie tylko największe międzynarodowe koncerny, ale też małe i średnie przedsiębiorstwa. Wyróżnienie się na tle konkurencji, większy prestiż firmy czy pogłębienie relacji z klientami to tylko niektóre z korzyści, jakie niesie za sobą rebranding.

SaldeoSMART to produkt, który cechuje przede wszystkim innowacyjność i nieustanne wychodzenie naprzeciw oczekiwaniom wymagającej branży księgowości. Dzięki dokonywanym na bieżąco aktualizacjom, wynikającym z potrzeb rynku i zmian w prawie podatkowym, użytkownicy mogą korzystać z tego rozwiązania technologicznego bez obaw o zmieniające się regulacje prawne. To właśnie ciągłą ewolucję i charakter produktu jego producent postanowił podkreślić w nowym znaku firmowym.

Nowy logotyp SaldeoSMART doskonale odzwierciedla wszystkie wartości, którymi kieruje się marka: ciągły rozwój, podnoszenie standardów pracy i podążanie za nowatorskimi rozwiązaniami. Do decyzji o zmianie logotypu przyczyniła się przede wszystkim gotowość do zwiększenia potencjału marki i mocnego zaznaczenia jej obecności na rynku. Dlatego też logo SaldeoSMART zostało znacząco przeprojektowane. Nowa identyfikacja wizualna to nie tylko bardziej dynamiczna czcionka i oryginalny design, ale też energetyczne, nasycone kolory, które mają podkreślać ogromny potencjał produktu i budzić pozytywne skojarzenia z marką. Połączenie minimalistycznej prostoty z modnym wzornictwem zaowocowało stworzeniem logotypu, który symbolizuje nowoczesność i aspiracje SaldeoSMART.

– Skąd pomysł na modyfikację logo? Nie da się ukryć, że z każdej strony otaczają nas zmiany – zmienia się rzeczywistość, rozwija się nasza firma, a aplikacja SaldeoSMART jest nieustannie aktualizowana i poszerzana o nowe funkcjonalności. Zdecydowaliśmy się odświeżyć logo, by lepiej oddawało cechy aplikacji SaldeoSMART. Chcieliśmy, by kojarzyło się z produktem innowacyjnym, spełniającym wymagania nowoczesnych przedsiębiorców. Jesteśmy bardzo zadowoleni z efektu końcowego – mówi Barbara Marcisz, specjalistka ds. marketingu w SaldeoSMART.

A to już wiesz?  Wyjście Wielkiej Brytanii z Unii Europejskiej

Oficjalna prezentacja nowego logotypu firmy będzie miała miejsce 8 września podczas Targów IT Future Expo w Warszawie.

SaldeoSMART to system dla biur księgowych, a także dla firm, które posiadają własny dział księgowości. Oprogramowanie jest aktualizowane w miarę zmian zachodzących w prawie oraz rozwijane o nowe funkcjonalności na podstawie informacji zwrotnych od użytkowników. Za stworzenie i rozwój systemu odpowiada krakowska spółka BrainSHARE IT, która łączy wiedzę o nowoczesnej księgowości z wieloletnim doświadczeniem w tworzeniu oprogramowania.

 

źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Nowy wizerunek aplikacji SaldeoSMART BIZNES, Finanse - Wraz z nadejściem jesieni internetowa platforma księgowa SaldeoSMART zaczęła posługiwać się nowym, odświeżonym logotypem. W swojej identyfikacji wizualnej firma postawiła na prostotę formy i przyjemne dla oka, nasycone kolory.
Hashtagi: #BIZNES #Finanse

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy