BIZNES

Słabsze oceny banków w kontakcie mailowym i przez stronę www

W ciągu ostatniego półrocza znacząco pogorszyła się jakość kontaktu banków z klientami przez e-mail oraz przez formularz www – wynika z badania ARC Rynek i

Data publikacji: 2017-06-06
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Słabsze oceny banków w kontakcie mailowym i przez stronę www
Kategoria: BIZNES,

W ciągu ostatniego półrocza znacząco pogorszyła się jakość kontaktu banków z klientami przez e-mail oraz przez formularz www – wynika z badania ARC Rynek i Opinia.

Słabsze oceny banków w kontakcie mailowym i przez stronę www BIZNES, - W ciągu ostatniego półrocza znacząco pogorszyła się jakość kontaktu banków z klientami przez e-mail oraz przez formularz www – wynika z badania ARC Rynek i Opinia.

źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Słabsze oceny banków w kontakcie mailowym i przez stronę www BIZNES, - W ciągu ostatniego półrocza znacząco pogorszyła się jakość kontaktu banków z klientami przez e-mail oraz przez formularz www – wynika z badania ARC Rynek i Opinia.
Hashtagi: #BIZNES #

A to już wiesz?  Karty żywieniowe zwolnione z ZUS

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy