Gładka, płukana, postarzana, bezfazowa, z fazą?Cechy, które warto poznać przed wyborem nawierzchni wokół domu.Z fazą, z mikrofazą, a może bez? Gładka, płukana czy postarzana? Przed zakupem kostek lub płyt betonowych do b
MATERIAŁ PRASOWYWarszawa, dn. 15.02.2021Ceny gruntów rosną i nadal będą rosły Autor: Agata Karolina Lasota, dyrektor zarządzająca LBC Invest Jakie działki są najbardziej poszukiwane?Popyt na grunty inwestycyjne wciąż j
Data 29 stycznia 2021Boom na farmy słoneczne i wiatrowe wciąż przed namiGDAŃSK – W 2020 r. w Europie po raz drugi w historii wiatr i słońce przyczyniły się do wytworzenia większej ilości energii elektrycznej niż w
W dobie łatwego dostępu do wszystkiego, trudno oprzeć się potrzebie kupowania – czy to jedzenia, czy ubrań i modnych gadżetów. Niełatwo wyzbyć się także poczucia, że wszystko jest nam niezbędne. Tymczasem każdy z zakup
Informacja prasowaWszędzie jest czysto – nawet po remoncie. Gotowy plan porządków po rewolucji w Twoim mieszkaniu VORWERK POLSKAMając w planach remont mieszkania, naturalnie skupiamy się na jego pożądanym efekcie – pachną
Dbanie o planetę – tego powinniśmy uczyć się od małego„Uczniowskie Ekonawyki” oraz „Czysta Ziemia: ekodedektywi na tropie domowych nawyków” to dwa projekty przygotowane dla uczniów szkół podstawowych przez Fundację
MATERIAŁ PRASOWY Warszawa, dn. 11.02.2021Czy powstają teraz bardziej ekologiczne i energooszczędne osiedla Jakie rozwiązania wprowadzają deweloperzy w nowych inwes
Warszawa, 11 stycznia 2021 r.Noworoczne inspiracje na wnętrza w pięknym styluNowy rok to dla wielu osób zastrzyk energii i motywacji do dokonania życiowych zmian. Na liście noworocznych postanowień, oprócz tych dotyczących ż
Łódź, 22 października 2020 r.Informacja prasowaCzy do Polski dotrze „fala renowacji”?Komisja Europejska opublikowała Renovation Wave StrategyPostępujące zmiany klimatu i działania wpływające na degradację środowisk
Jak mądrze zaplanować zakupy?Jak wynika z raportu „Konsumenci a gospodarka obiegu zamkniętego”, kupujemy dużo za dużo, nie licząc się z ekologicznymi skutkami naszych decyzji. Aż 38% badanych przyznało, że kupuje więcej