BIZNES

eService stawia na profesjonalne relacje z Klientem

Przeprowadzony w sierpniu 2014 r. w Centrum Elektronicznych Usług Płatniczych eService Sp. z o.o. audyt wykazał zgodność systemu zarządzania wprowadzonego w Spółce z normą EN 15838, co stanowi o spełnieniu najwyższych standardów profesjonalnej troski o

Data publikacji: 2014-11-27
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: eService stawia na profesjonalne relacje z Klientem
Kategoria: BIZNES,

Przeprowadzony w sierpniu 2014 r. w Centrum Elektronicznych Usług Płatniczych eService Sp. z o.o. audyt wykazał zgodność systemu zarządzania wprowadzonego w Spółce z normą EN 15838, co stanowi o spełnieniu najwyższych standardów profesjonalnej troski o Klienta.

eService stawia na profesjonalne relacje z Klientem BIZNES, - Przeprowadzony w sierpniu 2014 r. w Centrum Elektronicznych Usług Płatniczych eService Sp. z o.o. audyt wykazał zgodność systemu zarządzania wprowadzonego w Spółce z normą EN 15838, co stanowi o spełnieniu najwyższych standardów profesjonalnej troski o Klienta.

źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
eService stawia na profesjonalne relacje z Klientem BIZNES, - Przeprowadzony w sierpniu 2014 r. w Centrum Elektronicznych Usług Płatniczych eService Sp. z o.o. audyt wykazał zgodność systemu zarządzania wprowadzonego w Spółce z normą EN 15838, co stanowi o spełnieniu najwyższych standardów profesjonalnej troski o Klienta.
Hashtagi: #BIZNES #

A to już wiesz?  Tokai COBEX Polska w czołówce najcenniejszych firm województwa śląskiego

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy