BIZNES

Salesforce: obsługa klienta decyduje o tempie rozwoju w sektorze finansowym

Firmy, którym udaje się w sposób spójny zarządzać pozytywnymi doświadczeniami klientów, ponad dwukrotnie częściej osiągają lepsze wyniki od reszty

Data publikacji: 2018-03-28
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Salesforce: obsługa klienta decyduje o tempie rozwoju w sektorze finansowym
Kategoria: BIZNES,

Firmy, którym udaje się w sposób spójny zarządzać pozytywnymi doświadczeniami klientów, ponad dwukrotnie częściej osiągają lepsze wyniki od reszty rynku.

Salesforce: obsługa klienta decyduje o tempie rozwoju w sektorze finansowym BIZNES, - Firmy, którym udaje się w sposób spójny zarządzać pozytywnymi doświadczeniami klientów, ponad dwukrotnie częściej osiągają lepsze wyniki od reszty rynku.

źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Salesforce: obsługa klienta decyduje o tempie rozwoju w sektorze finansowym BIZNES, - Firmy, którym udaje się w sposób spójny zarządzać pozytywnymi doświadczeniami klientów, ponad dwukrotnie częściej osiągają lepsze wyniki od reszty rynku.
Hashtagi: #BIZNES #

A to już wiesz?  Toyota Financial Services wzmacnia swoją pozycję na polskim rynku

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy