BIZNES Finanse

Windykacja – kiedy jest szansą, a kiedy kłopotem w obsłudze klienta

Windykacja – kiedy jest szansą, a kiedy kłopotem w obsłudze klienta
Jeśli windykacja jest koniecznością, to jak sprawić, aby wierzyciel nie stracił (a może i coś zyskał), a dłużnik był gotów do współpracy? Czy windykacja jest winą tylko dłużnika? Na te i inne pytania odpowiadamy w Biuletynie Obsługi Klienta – BOK

Data publikacji: 2017-09-04
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Windykacja – kiedy jest szansą, a kiedy kłopotem w obsłudze klienta
Kategoria: BIZNES, Finanse

Jeśli windykacja jest koniecznością, to jak sprawić, aby wierzyciel nie stracił (a może i coś zyskał), a dłużnik był gotów do współpracy? Czy windykacja jest winą tylko dłużnika? Na te i inne pytania odpowiadamy w Biuletynie Obsługi Klienta – BOK (7-8/2017).

Windykacja – kiedy jest szansą, a kiedy kłopotem w obsłudze klienta BIZNES, Finanse - Jeśli windykacja jest koniecznością, to jak sprawić, aby wierzyciel nie stracił (a może i coś zyskał), a dłużnik był gotów do współpracy? Czy windykacja jest winą tylko dłużnika? Na te i inne pytania odpowiadamy w Biuletynie Obsługi Klienta – BOK (7-8/2017).

Jeśli windykacja jest koniecznością, to jak sprawić, aby wierzyciel nie stracił (a może i coś zyskał), a dłużnik był gotów do współpracy?  Czy windykacja jest winą tylko dłużnika?  Na te i inne pytania odpowiadamy w Biuletynie Obsługi Klienta – BOK (7-8/2017). Nasz gość „Rozmowy miesiąca”- Łukasz Kobiec, Business Development Managerw w Altar sp. z o.o. mówi o najnowszych rozwiązaniach dla branży call/contact center oferowanych przez Altar. Odpowiada też m.in. na pytanie, jak i w jakim stopniu nowoczesne rozwiązania informatyczne mogą wspierać proces windykacji. – „…Mamy cały zestaw narzędzi pozwalający prowadzić działania windykacyjne na etapie polubownym i przedsądowym. Dumni jesteśmy z tego, że na potrzeby obsługi procesu windykacyjnego stworzyliśmy własny system, w ramach którego osoba odpowiadająca za jego prowadzenie ma możliwość, jak w CRM, tworzenia modelu naboru klientów do tworzonych kampanii windykacyjnych i określenia sposobu jej prowadzenia (krok po kroku w każdym z kanałów kontaktu). Elementem wykonawczym tak budowanej strategii jest Altar Contact Center ze swoimi mechanizmami (predictive, scripting, scenariusze dzwonienia, wykrywanie poczty głosowej etc.)…”

Najnowszy oraz archiwalne numery Biuletynu Obsługi Klienta dostępne są pod adresem: http://customercare.com.pl/AKTUALNOSCI/2017_bok.html

 

Wydawcą Biuletynu Obsługi Klienta jest CCMS, firma świadcząca usługi doradcze i szkoleniowe w obszarze komunikacji z rynkiem, struktur obsługi klienta i sprzedaży. CCMS jest także wydawcą publikacji książkowych z zakresu telemarketingu.
Z usług CCMS korzystali m.in.: Toyota Bank,  Infakt, Morizon, pkt.pl, Sanitec Koło, Teleperformance, Energa, Instytut Rozwoju Biznesu (IBD), ITCard, La Lorraine Polska.

A to już wiesz?  Śmieciowe umowy nie muszą oznaczać śmieciowych emerytur

Kontakt:

 

Sylwester Kućmierowski

tel.:  780 106 820

mail: [email protected]

 

Robert Waker

tel.: 793 34 44 88

mail: [email protected]  

 

www.ccms.com.pl

www.facebook.com/ccms.polska

źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Windykacja – kiedy jest szansą, a kiedy kłopotem w obsłudze klienta BIZNES, Finanse - Jeśli windykacja jest koniecznością, to jak sprawić, aby wierzyciel nie stracił (a może i coś zyskał), a dłużnik był gotów do współpracy? Czy windykacja jest winą tylko dłużnika? Na te i inne pytania odpowiadamy w Biuletynie Obsługi Klienta – BOK (7-8/2017).
Hashtagi: #BIZNES #Finanse

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy