BIZNES Finanse

WinGO.pl – windykacja online dla małych i średnich firm

WinGO.pl – windykacja online dla małych i średnich firm
Kiedy zapłata od kontrahenta się opóźnia, kluczowa jest szybka reakcja przedsiębiorców. Nowością jest WinGO.pl – narzędzie pozwalające na wygodne i szybkie przekazywanie zleceń do windykacji online bez opłat z

Data publikacji: 2019-10-02
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: WinGO.pl – windykacja online dla małych i średnich firm
Kategoria: BIZNES, Finanse

Kiedy zapłata od kontrahenta się opóźnia, kluczowa jest szybka reakcja przedsiębiorców. Nowością jest WinGO.pl – narzędzie pozwalające na wygodne i szybkie przekazywanie zleceń do windykacji online bez opłat z góry.

WinGO.pl – windykacja online dla małych i średnich firm BIZNES, Finanse - Kiedy zapłata od kontrahenta się opóźnia, kluczowa jest szybka reakcja przedsiębiorców. Nowością jest WinGO.pl – narzędzie pozwalające na wygodne i szybkie przekazywanie zleceń do windykacji online bez opłat z góry.

Polscy przedsiębiorcy mają miliardowe długi wobec kontrahentów. Kwota zaległości widniejąca w samym tylko Krajowym Rejestrze Długów to 9,1 mld zł. Dużą część tej sumy, bo blisko 2 mld zł rocznie, firmy z sektora MŚP odzyskują od dłużników, korzystając ze wsparcia firm windykacyjnych. Kiedy zapłata od kontrahenta się opóźnia, kluczowa jest szybka reakcja przedsiębiorców i odważne korzystanie z nowoczesnych rozwiązań, jakie oferuje rynek. Nowością jest WinGO.pl – narzędzie pozwalające na wygodne i szybkie przekazywanie zleceń do windykacji online bez opłat z góry.

 

Dla małych i średnich firm kilka niezapłaconych faktur na duże kwoty często oznacza zachwianie płynności finansowej. Jeśli kontrahent zwleka ze zwrotem należności, najgorszym rozwiązaniem jest bierne czekanie na zwrot pieniędzy. W takiej sytuacji najważniejsze jest szybkie przypomnienie o płatności. Jeśli nie przynosi to efektów, lub widać, że kontrahent gra na zwłokę, należy podjąć stanowcze kroki. Taką możliwość daje WinGO.pl – aplikacja stworzona przez Kaczmarski Inkasso, firmę windykacyjną, która od 27 lat obsługuje wierzytelności korporacji oraz małych i średnich firm.

– Współpracujemy blisko z przedsiębiorcami od ponad ćwierć wieku, znamy doskonale ich problemy. Dlatego zaproponowaliśmy im aplikację zwiększającą wygodę korzystania z windykacji. Od teraz małe i średnie firmy mogą zainicjować w pełni online działania wobec nierzetelnych kontrahentów. Najpierw w szybki i prosty sposób zgłaszają swoich dłużników do windykacji, a  następnie na bieżąco śledzą status powierzonych spraw. Jest to jedyne na rynku rozwiązanie, gdzie przedsiębiorcy nie ponoszą żadnych kosztów wstępnych. Płacą prowizję tylko za odzyskane pieniądze – mówi Jakub Kostecki, prezes Kaczmarski Inkasso.

A to już wiesz?  Coraz więcej Polaków sięga po pożyczkę na Wielkanoc

 

Wyślij zdjęcie do negocjatora

Aplikacja WinGO.pl w maksymalny sposób upraszcza współpracę z firmą windykacyjną. Jest dostępna na smartfonach, tabletach, laptopach i komputerach. W pierwszym kroku przedsiębiorca aktywuje konto użytkownika na stronie https://wingo.pl/, a następnie loguje się do aplikacji. Po wyświetleniu głównego panelu aplikacji zleca odzyskanie pieniędzy. Dostępne są trzy sposoby dodania wierzytelności do obsługi. Pierwszy – przekazanie pliku z dokumentem potwierdzającym istnienie zobowiązania, np. zdjęcie faktury wykonane telefonem lub plik PDF. Drugi – załączenie zestawienia wierzytelności w formie Excela. Ostatni sposób to wprowadzenie danych ręcznie poprzez uzupełnienie formularza. Każda z możliwości pozwala zlecić windykację krócej niż w minutę.

– Oznacza to, że np. przedsiębiorca świadczący usługi transportowe nie musi czekać aż wróci z trasy do biura i będzie miał dostęp do drukarki. Wystarczy, że zrobi zdjęcie faktury telefonem i wyśle  je prosto z drogi – wyjaśnia Jakub Kostecki.

Zlecenie błyskawicznie trafia do ekspertów Kaczmarski Inkasso. W momencie przyjęcia sprawy doświadczeni negocjatorzy nawiązują kontakt z dłużnikiem i prowadzą rozmowy zmierzające do jak najszybszego odzyskania należności. Wykorzystują do tego komplet narzędzi: rozmowę telefoniczną, wysłanie wezwania do zapłaty, kontakt e-mailowy, pozostawianie wiadomości głosowych oraz SMS. Możliwe jest również upublicznienie danych dłużnika w Krajowym Rejestrze Długów BIG SA oraz na giełdzie wierzytelności. Aplikacja pozwala przedsiębiorcy na bieżąco śledzić postępy realizacji zlecenia, a gdy negocjacje zakończą się sukcesem, może on odzyskać poniesione koszty windykacji.

– Rozliczenie za usługi Kaczmarski Inkasso opiera się na zasadzie success fee, czyli klient płaci tylko za skuteczność. Przyjęcie zlecenia nie jest obciążone żadną opłatą wstępną. Wynagrodzenie w formie prowizji pobierane jest tylko i wyłącznie wtedy, gdy nierzetelny kontrahent wpłaci pieniądze na poczet  zadłużenia. Stawki prowizyjne zostały określone w cenniku i są zróżnicowane w zależności od rodzaju sprawy. Warto podkreślić, że w ramach realizacji zlecenia windykacyjnego wierzyciel może odzyskać od dłużnika prowizję, jaką zapłacił za skuteczną windykację. Pozwala na to Ustawa o terminach zapłaty w transakcjach handlowych. W tym przypadku bezpłatnie egzekwujemy ten koszt – mówi Joanna Zawadzka, dyrektor Departamentu Sprzedaży Usług Windykacyjnych Kaczmarski Inkasso.

A to już wiesz?  ŠKODA Finance – przyjazny kredyt i leasing

 

Przeterminowane faktury trudniejsze do odzyskania

Aplikacja WinGO.pl posiada wygodny panel służący do śledzenia zleceń powierzonych do obsługi. Klient może błyskawicznie uzyskać najważniejsze informacje dotyczące zlecenia – status sprawy, aktualną kwotę zadłużenia oraz sumę odzyskanych należności.

Według najnowszego badania Krajowego Rejestru Długów i Związku Przedsiębiorstw Finansowych „Portfel należności polskich przedsiębiorstw” w II kwartale 2019 r. średni odsetek przeterminowanych należności w małych i średnich firmach wzrósł do 25,4 proc. wartości wszystkich faktur. W poprzednim kwartale wynosił znacznie mniej, bo 22,7 proc. O 13 dni wydłużył się także przeciętny okres przeterminowania faktur. Podczas gdy w pierwszych trzech miesiącach br. firmy czekały na zapłatę od kontrahentów średnio 3 miesiące i 24 dni, to w II kwartale były to już 4 miesiące i 6 dni. Co ósma niezapłacona faktura jest przeterminowana od 6 do 12 miesięcy. Tymczasem faktury przeterminowane powyżej 12 miesięcy są zdecydowanie trudniejsze do odzyskania, a zamrożone w nich pieniądze bardzo często należy spisać na straty.

 

źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
WinGO.pl – windykacja online dla małych i średnich firm BIZNES, Finanse - Kiedy zapłata od kontrahenta się opóźnia, kluczowa jest szybka reakcja przedsiębiorców. Nowością jest WinGO.pl – narzędzie pozwalające na wygodne i szybkie przekazywanie zleceń do windykacji online bez opłat z góry.
Hashtagi: #BIZNES #Finanse

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy