BIZNES Finanse

TOYOTA FINANCIAL SERVICES Z NOWĄ IDENTYFIKACJĄ WIZUALNĄ

TOYOTA FINANCIAL SERVICES Z NOWĄ IDENTYFIKACJĄ WIZUALNĄ
Toyota Financial Services wprowadza nowe logo oraz identyfikację wizualną marki. Obecna koncepcja wpisuje się w epokę cyfryzacji i dominacji urządzeń

Data publikacji: 2020-07-21
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: TOYOTA FINANCIAL SERVICES Z NOWĄ IDENTYFIKACJĄ WIZUALNĄ
Kategoria: BIZNES, Finanse

Toyota Financial Services wprowadza nowe logo oraz identyfikację wizualną marki. Obecna koncepcja wpisuje się w epokę cyfryzacji i dominacji urządzeń mobilnych.

TOYOTA FINANCIAL SERVICES Z NOWĄ IDENTYFIKACJĄ WIZUALNĄ BIZNES, Finanse - Toyota Financial Services wprowadza nowe logo oraz identyfikację wizualną marki. Obecna koncepcja wpisuje się w epokę cyfryzacji i dominacji urządzeń mobilnych.

Toyota Financial Services skupiająca w swoich strukturach finansowe spółki Toyota Bank Polska oraz Toyota Leasing Polska, wprowadza nowe logo oraz identyfikację wizualną marki. Obecna koncepcja wpisuje się w epokę cyfryzacji i dominacji urządzeń mobilnych. Rebranding jest częścią globalnej transformacji Toyoty – z producenta samochodów w dostawcę szeroko rozumianej mobilności, także w zakresie usług finansowych marki.

Toyota Financial Services (TFS) wprowadza nową identyfikację wizualną, na którą składa się projekt nowej wersji logotypu firmy oraz typografii. Nowy design to element globalnego rebrandingu Toyoty, który został opracowany z myślą o coraz bardziej różnorodnych klientach, których Toyota oraz jej spółki zależne pozyskują w związku z nieustannym poszerzaniem zakresu produktów i usług mobilnych. Identyfikacja wizualna pozwala zachować klarowność oraz  spójność wszelkich materiałów graficznych zarówno na wszelkiego rodzaju ekranach i urządzeniach mobilnych, jak i na fizycznych przedmiotach i płaszczyznach.

Rebranding Toyoty oraz wszystkich submarek wprowadzany w Europie został opracowany z myślą o przejrzystości i prostocie i opiera się na czterech podstawowych zasadach. Są to: patrzenie w przyszłość, synchronizacja z urządzeniami mobilnymi, wrażenia klasy premium oraz spójność dla wszystkich działów i jednostek biznesowych.

Nowe logo marki Toyota otrzymało dwuwymiarowy design pozbawiony znaku słownego „Toyota”. Utrzymanie nazwy marki w logotypie nie jest konieczne, ponieważ emblemat Toyoty jest dobrze znany w całej Europie. Nowe logo jest proste, przejrzyste i nowoczesne. Podstawowe logo tworzy bazę dla poszczególnych logotypów submarek, do których dodawane są nazwy konkretnych jednostek biznesowych, tj. Toyota Financial Services, Toyota Insurance Services, Toyota Professional, Toyota Business.

– Nowa koncepcja wizualna została znakomicie przystosowana do przestrzeni cyfrowej, ale jednocześnie wygląda równie efektownie w świecie fizycznym. Nowe logo będzie stosowane we wszystkich formach naszej komunikacji. Nowy design ułatwi nam dotarcie do klientów na wielu różnych płaszczyznach kontaktu z marką. Sygnalizujemy w ten sposób, nasze intensywne prace w ramach globalnego projektu Mobility – mówi Piotr Marszewski, Specjalista ds. Marketingu w Toyota Bank i Toyota Leasing (TFS).

A to już wiesz?  Odzyskanie 23% VAT z tytułu najmu również dla osób fizycznych

 

Informacja o banku:

Toyota Bank Polska S.A. oraz Toyota Leasing Polska Sp. z o.o. wchodzą w skład Toyota Motor Corporation oraz Toyota Financial Services Corporation. Toyota Bank Polska S.A. prowadzi działalność na krajowym rynku od 2000 roku. W 2002 roku bank uruchomił działalność leasingową w spółce Toyota Leasing Polska Sp. z o.o. Oferta banku skupia się głównie wokół finansowania zakupu samochodów Toyota i Lexus. Usługi banku skierowane są zarówno do klientów indywidualnych, jak i przedsiębiorstw. W 2007 roku bank uruchomił platformę bankowości elektronicznej. Oferta banku została rozszerzona o konta osobiste i oszczędnościowe, lokaty, pożyczki i karty płatnicze.

źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
TOYOTA FINANCIAL SERVICES Z NOWĄ IDENTYFIKACJĄ WIZUALNĄ BIZNES, Finanse - Toyota Financial Services wprowadza nowe logo oraz identyfikację wizualną marki. Obecna koncepcja wpisuje się w epokę cyfryzacji i dominacji urządzeń mobilnych.
Hashtagi: #BIZNES #Finanse

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy